Pinterest

2013. január 23., szerda

Lalaloopsy baba textilből és elmélkedés a " Benetton babákról"





Készen lett a textil Lalaloopsy babám. Már nem olyan, mint volt, mert közben a polár hajat átvarrtam filcből, de így jobban tetszik. Talán kicsit hosszú lett a keze, de sebaj, próbadarabnak jó lesz. A ruhája és filc cipője levehető.
Magassága 20 cm. Még nem adtam fel, hogy lesz majd egy igazi is, egy 8 cm baba, de most másra gyűjtök.

Aki pedig nemsokára érkezik, egy új Famosa Nancy Como Tu baba(Nancy, aki olyan mint te-szabad fordításban)! Nagyon izgulok hogy milyen lesz élőben, még sosem láttam szemtől szembe ilyen babát! Ráadásul olyan áron vettem meg, mint ahogy külföldön árulják, nincs rátéve semmi.



Ez a "olyan mint te" babatípus egyébként több babamárkánál is megjelenik. Az American Girl babákból, például olyat vehetsz, ami a legjobban hasonlít rád(Just Like You). A honlapon kiválaszthatod milyen színű legyen a haja, a szeme, göndör vagy sima hajú legyen, aztán megkapod a rád legjobban hasonlító babát. Nem véletlen, hogy a reklámfotókon is nagyon hasonlítanak a kislányok a babájukra, és több olyan karácsonyi fotósorozatot láttam, ahol pont olyan babát kaptak a gyerekek, mint ők maguk. Bőven van ebben reklámfogás, de alapvetően ez egy normális dolog.

Elgondolkoztam azon, nekem milyen típusú babák a kedvenceim. Egyértelműen a vörös/szőke hajú, kék szemű, világos bőrű babák, akik rám hasonlítanak. Sokkal könnyebben is tudom őket öltöztetni. A barna bőrű vagy sötétbarna hajú babákkal mindig bajban vagyok, pedig azok is tetszenek, és gyűjtöm is őket, de valahogy nehezen találom velük a hangot.

Hasonló keresi a hasonlót.

Talán az is közrejátszik ebben, hogy én hamar elfogadtam a színeimet, a hajamat csak hennával festettem egy időben még vörösebbre, de se lebarnulni, se bebarnulni nem akartam soha.

Emellett azért nagyon szeretem az új típusú babákban, hogy van belőlük ázsiai, indiai, latin, afrikai, kaukázusi(fehér bőr, szőke haj), stb., szóval mindenféle bőrszínű. Én csak "Benetton babáknak" hívom ezeket, és egyszer szeretnék én is egy ilyen sorozatot összegyűjteni.

Példák a "Benetton babákra":

American Girl- My American Girl babák

Corolle- Les Kinra Girls babák

Corolle-Les Chéries babák

Target Hearts 4 Hearts Girls babák

Target Karito Kids babák

Madame Alexander - Favorite Friends babák


ToysRUs - Journey Girls babák


és utoljára MAYLLA baba, Famosa Nancy kínai koppintása (valószínűleg ott készül), akiből vörös hajút még csak itt láttam.

1 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Szia! Hú, nagyon kíváncsi vagyok a Nancy babádra, mert én is szemezgetek eggyel, érdelek a véleményed róla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...