Pinterest

2013. január 26., szombat

Hello Nancy!



Nancy ma szerencsésen megérkezett!

Kérésre itt a részletes leírás a babáról:-)



Hát mit mondjak, pont olyan szép, mint a képeken. Az én babám bőre kicsit sárgás, de ez nem zavaró. Az arcán enyhe pirosító van, ami inkább barnás árnyalatú. A szája színe alig üt el a bőrétől. Ennek nagyon örülök, mert sokszor zavar az erős smink a szájon(kivéve a barbiek-nál).

A teste, és a lába keményebb műanyagból van, a feje és a karja puhább anyagú. Mivel egy gömbön forog a feje, picit lefelé, és felfelé is tudja billenteni. Óriási nagy szemei vannak, amiket nem tud lecsukni. Egyetlen olyan új típusú Nancy babát találtam a neten, ami pislogott, de most az a fajta nincs forgalomban.





(Azóta találtam egy újat, aki ha megcsókolja a kis zöld békát lecsukódik a szeme:a neve Famosa Nancy Besos Sorpresa és itt megnézhető a reklám róla,itt meg az ára, 33 euro.
A csuklóját és a könyökét is tudja mozgatni, csak a térdét nem.
Felkerült a kívánságlistára.)


A haja dús, és nagyon könnyen fésülhető. Kicsit olajos a fogása a hajának, lehet, hogy valamivel kezelték. Én mindenesetre nem mosom meg, mert a baba szinte újan érkezett.





Érdemes megnézni a lábujjait, az egyik lábán a középső ujja nagyobb, ez külön tetszik.



Könnyen megáll a lábán is.



A fotókon úgy tűnik, fényes a teste, de ez csak villanó miatt van. Ha leülteted, klasszikus nagyterpeszt csinál. 2 rend ruhát kaptam hozzá, ami a készlethez tartozik plusz a notebookját(?). Mindegyik ruha jó minőségű, finom pamutból van. Igaz, a blúzának az ujját kicsit szűkre szabták, de azért rá tudtam adni. A baba teljes magassága 42 cm.



Nagyon bájos az arca a vastag ajkakkal, és a profilja is szép.





Mivel igen karcsú, könnyű lesz őt öltöztetni, vékony a dereka, kis mellei vannak, de azért van egy kis pocakja is, ami nagyon tetszik.



A haja világos vörös, és a szeme kék, mint legtöbb Nancynek, ezért majd kap egyszer egy barna szemű barátnőt is. Ha esetleg valaki Spanyolországban jár, itt megvehetné nekem a táncos lábú Nancyt:-))) akinek a könyöke, és a térde is hajlik.



Szóval mindenkinek tudom ajánlani, én nagyon meg vagyok vele elégedve. Persze a lányom azt fogja mondani,ha meglátja, hogy:

- Már megint egy baba, anya!

Ahelyett, hogy oroszlánokat, zebrákat és dínókat vennék neki. De nekem is elegem lehet a plüssökből, nem igaz?

Végül egy kép az új és régi Nancyről



Nancy kívánságlista:

Nancy mint Piroska



Nancy mint Alice Csodaországban



Nancy 3 féle farsangi ruhában parókával!



Nancy lovagol



Nancy utazik



Nancy a kistestvérével



Nancy és barátai



Nancy meglepetés puszi(ez elég béna fordítás lett, de jobb nem jut eszembe)







2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

ÓÓ, de csodaszép!!! Én olyanra pályázok, amelyik a kis tesóját tolja babakocsiban, téli szerelésben. Gratulálok a szép babához!

Bambuc írta...

Köszönöm, amire te is pályázol, az is nagyon szép!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...