Pinterest

2013. január 1., kedd

Bemutatkoznak a lányok - kötöttben



Hát mivel is kezdhetnénk az év első napját, mint szorgos munkával. Tegnap és ma az új Barbie kötőgépemmel nekiugrottam ruhát kötni a babáknak. Nem mintha egyébként nem tudnék kötni, de így sokkal viccesebb.(Mellesleg a kislányom is köthet vele, és végre nem az én körkötőtűimmel tesz ön és közveszélyes mozdulatokat, kötés címén)

Szóval még korántsem használtam ki minden lehetőséget ebben a kis gépben, de nagyon élvezem a két perc alatt 15 cm kötést!

Ebben az évben szeretném bemutatni nektek a babáimat, kezdjük a Barbiekkal, addig amíg a készlet egyben van(folyamatosan jönnek-mennek nálam a babák).



A kedvenc Happy Family Midge babám. Előző tulajdonosa levágta a haját, én kicseréltem a testét, és így már tökéletes. Szereti az őszi falevelek színét, ezért kapott a vörös hajához passzoló ruhát.





A másik, a Shani néger babám, az elsők között volt, amit megvettem. Legszívesebben lerúgja a cipőjét, és mezítláb szaladgál a homokban, de most nem akart lemaradni a kis vöröstől. Eszméletlenül sok haja van, nem is igen tudok vele mit kezdeni. Ez a türkizkék kis ruha nagyon jól áll neki, csak azt nem tudja eldönteni, vegyen hozzá övet, vagy sem. Ti mit gondoltok?



Óh, itt egy kakukktojás, mert a kis balerinánk is kapott egy rózsaszín kötött-horgolt szoknyát, mert elrámolta a tütüjét.

És íme a lányok gyerekekkel és a barátaikkal.





Happy Family Midge babáim komoly anyukaként



Néger babáim társaságban

Folyt. köv.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...