Pinterest

2013. január 3., csütörtök

Eladó barbie babák



A napokban néztem át a készletet, és úgy döntöttem pár babától megválok. Még mielőtt feldobnám a vaterára őket, nézzétek meg, hátha találtok benne olyat, amit megvennétek. Csak vasárnap rakom fel őket.
Ha valamelyik tetszik, írjatok nekem levelet, és megoldjuk az adás-vételt.



Akik már írtak nekem, azoknak egyelőre félretettem a kért babákat. Vasárnap délután
teszem fel őket a vaterára.(Leáért nem jelentkeztek, ezért meghirdetem azt is)

FENT VANNAK A VATERÁN!!!

ITT


Balról jobbra:

Heart Family anyuka - ELKELT
Splash and Color Teresa
Teresa
Tracy Starr baba 1980-83-ból
Lea - Külön aukcióra teszem fel, ha érdekel valakit ITT egy új kötött ruhában
Western Stampin' Tara Lynn -gyönyörű Steffie arccal



Közeli képek még egyszer





Mindegyik baba tökéletes állapotban van, csak az utolsónak van levágva a haja, és kijavítottam a sminkjét:-)

Van még három Ken baba is, amitől megválok, íme.

Vaterán ITT megtalálod őket







Fentebb egy Heart Family apuka baba van



Ez egy Jewel Secrets Ken baba. Az ezüst ruhája sajnos már szétment.

És hogy mire gyűjtök?

Egy igazi Takara Blythe babára. Itt lehet kapni, és itt is.



És azt hiszem inkább itt fogom megvenni, mert a legdrágább is "csak" 23 000FT-ba kerül postázással együtt.Ezt a szőke babát szeretném a februári szülinapomra:-)



vagy ezt a vöröset







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...