Pinterest

2015. március 26., csütörtök

Jönnek a Steffik!

Ma épp biciklin ültem, amikor eszembe jutott, hogy be kéne lépni a helyi icipici játékboltba, ahol Steffi Love baba cipőket szoktam nézni és órákig tartó beszélgetést folytatok a zöldségek befőzéséről az egyébként nagyon kedves eladónővel, hátha akad valami régi típusú Steffi babája. Hát mikor odaértem a polchoz, már feltűnt, hogy jött egy csomó játék, és amikor végigkutattam a polcot, akkor fedeztem fel 1800 Ft-ért ezt a rózsaszín hajú babát, és 5 másodpercre rá egy terhes Steffit 2200 Ft-ért!!!

Annyira feldobódtam, hogy csuda, de kifizetni persze nem tudtam, úgyhogy félretették nekem jövő hónapra.

Juhhhé!!!!




3 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello from Spain: great dolls. Keep in touch

Boróka írta...

Aki keres, az talál! Nagyon bevonzottad!!! :-) Nagy gratula hozzá! :-)

Bambuc írta...

Köszönöm:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...