Pinterest

2012. július 11., szerda

DDR Steffi barbie klón



Steffi festés előtt



Steffi festés után

Mindig is érdekelt, hogyan másolnak egy-egy felkapott babamárkát, még a maga idejében. Barbie klónokból van egy pár. A minap épp vettem egyet, igazán potom összegért(700Ft), és neki is álltam rögtön utánanézni mi a neve, és mikor készült. Hát egy DDR Steffi babát vettem. A volt Kelet Németországnak saját modell babája volt, ő volt Steffi. Méretre ugyanakkora volt, mint egy Barbie, ezért ugyanazokat a ruhákat tudta hordani. Ha jól megfigyeljük az arcát, nagyon hasonlított az első Barbiekra, vagy inkább Bild Lilire. Egyértelműen őt koppintották. A teste nem abból a kemény anyagból készült, mint lófarkas barbiek, hanem műanyagból. A haja ellenben nagyon sűrű, és szép. Volt köztük vörös, fekete, barna szőke hajú változat. Leginkább hosszú hajút készítettek belőle, de nekem épp egy bubifrizurás van. 1966-ban került a piacra, és nagy népszerűségnek örvendett. Mai piaci ára 30-40 euro között mozog, aszerint milyen minőségben maradt meg. Az enyémnek már eléggé lekopott a festék az arcáról, ezért átfestettem a sminkjét. Így sem tökéletes, de jobb annál, ami volt.



Itt van
egy szép válogatás Steffi babákból
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...