Pinterest

2012. július 19., csütörtök

Amire vágyom...

Kedvenc elfoglaltságom, hogy babás oldalakat nézegetek, nem meglepő módon. Épp a párizsi babamúzeum honlapját nézegettem, amikor felfedeztem, hogy milyen szép spanyol babákat lehet náluk kapni. Emlékszem, mikor ott jártam annyira le voltam nyűgözve a babáktól, hogy még egyszer végig szeretem volna járni a kiállítást. Nagyon drágán lehet náluk könyveket kapni, és a babák is természetesen drágábbak, mint máshol, de azért vettem egy jó könyvet, amit a múzeum vezetőjének a fia írt, és azóta is a bababibliám: Samy Odin: Les poupée című könyve. Szóval a baba, amitől elájultam ma, ez a szép barna mosolygós kislány baba:

Giulia Fantasia a Muse cégtől.
A másik kedvencem Jeanne Poésiem,

már a neve is gyönyörű, nem?

Szeretem a spanyol babákat, mert karakteresek, nem átlagos az arcuk. Szóval ha Párizsban járok legközelebb, veszek egyet, majd valahogy összegyűjtöm rá a pénzt:-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...