Pinterest

2013. november 4., hétfő

Tündérmese a divatról és Lehetnék divattervező Barbie összehasonlítás



Már régóta szerettem volna a Barbie mese sorozatokból babákat. Ezt a két babát, nemrégiben sikerült vásárolnom, két különböző eladótól.

A bal oldali pink ruhás barbie a Tündérmese a divatról(Barbie and The Fashion Fairytale ) című barbie mese főszereplője. Már a fényképekről nagyon megtetszett az arca, és a mesét is szerettem.



Amint látjátok, kétféle ruhával jött, amit meg lehet forgatni a derekán, így változtatható.

Mikor megkaptam, jött a meglepi: a babának nem lehet mozgatni a lábát.



Az alsószoknyájába ugyanis egy hangszórót szereltek be, ami a ruha felső részének világítását, és a hangot irányítja.



A derekán található övcsatot kell megnyomni, hogy a villogás elinduljon. Sajnos lemerültek az elemek, szóval nem tudom milyen hangja van a babának.

Külön mozgatni nem tudja a lábát, de leülni azért tud. A cipője nem az eredeti, kölcsönkapta a másik babától:-)



A haja egyébként szép, de korántsem olyan dús, mint a "rendes" barbieké.

A másik baba, egy Lehetnék divattervező Barbie(I can be Fashion Designer Barbie), aki szintén ugyanebben a mesében szerepelt. Azt a ruhát viseli, mint a mesében. Tökéletes, szinte új állapotban érkezett, eredeti kiegészítőkkel.



Ez a baba már a Lehetnék sorozathoz tartozik, ezért öltöztethető, mint a rendes barbiek.



A lába hajlítható. A teste ugyanolyan anyagból van, mint a Fashionista babák.



Sajnos a haja nagyon ritka, valahogy úgy készítették, hogy mindig ugyanabban a frizurában mutasson jól. Ez egyébként valószínűleg több a Lehetnék sorozathoz tartozó babára jellemző.

Ezek a ráadás fotók, Lili beállításában. Barbie Chelsea-vel.



Amint látjátok a karját és a lábát csak előre és hátra tudja mozgatni, de ettől függetlenül nagyon helyes kislány. Tartozott hozzá egy cica is, de az nincs meg.





1 megjegyzés:

Tristen írta...

szép és kedves arcú ez a két lányzó. A tündérmesésen én is gondolkodtam, mert valahogy neki egyéni kedves arca van, de nem is gondoltam, hogy ilyen a teste! Meglepődtem volna én is rendesen. :)Nézz be hozzám,éppen a pici Blythról írtam :)akik itt sorakoznak nálad fenn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...