Pinterest

2013. november 14., csütörtök

Legújabb szerzemények!



Mostanában igazán csak barbie méretű babákat találok, bárhol ahol babák után keresgélek.
Így került hozzám újabb 2 darab Liv és 2 db Moxie Girlz baba, akiket most egy közös csoportképen láthattok. Sajnos a Moxieknak nincs lábfejük, úgyhogy ők csizmában járnak, elég nehéz rájuk cipőt találni. Nagyon megtetszett Tristen bejegyzése a Moxie babákról, azért vettem belőlük rögtön kettőt.



Na és a ráadás az aprod.hu oldalról, 2 hercegnő a Barbie mesékből



Vörös csillogó hajú- Brietta a Barbie és a bűvös Pegazus című meséből
Barna hajú - Barbie A sziget hercegnője című meséből.

És a herceg pedig nem más, mint egy Happy Family Alan! Nagyon rossz minőségű fotó volt róla az aukción, de 90%-ban meg voltam róla győződve, hogy ő lesz az, álruhában! Ugyanis ilyen mosolya csak ennek a fiú babának van. És a jó hír, hogy Alant potom 500(!) forintért vettem.

Itt egy kép ruha nélkül róluk kiegészülve egy pislogós szemű szőke Csipkerózsika(Sleeping Beauty) babával és egy Fashionista Artsy babákat, akiket szintén 500-1000Ft-ért vettem.

5 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Tyű, micsoda szerzemények! Gratulálok Allan-hez!! Na meg a Liv csajokhoz is, én is szeretnék kifogni párat, habár most teljesen mással vagyok elfoglalva, nem nagyon járok aukciós oldalakon :)

Bambuc írta...

Köszönöm, ha pedig nem lenne már 3 Happy Family Midge babám, most vehetnék egy harmadikat is, épp ma láttam a vaterán. De nem vagyok telhetetlen:)

Szóval itt a link, ha tudsz valakit akit érdekel:

http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/barbie_tipusu_babak_kiegeszitok/barbie_es_csaladja_mattel/barbie_baba_mattel_9774_1824165440.html

Mit csinálsz éppen?

Fricskamacska írta...

Hát, jön a karácsony, és idén Barbie Betlehemet akarunk csinálni ;)

Tristen írta...

Mennyi szebbnél szebb új baba!! Gratulálok hozzájuk, nemsokára külön szobát kell nyitnod a babáknak :)Nekem sokkal kevesebb van, de alig férnek. :)Brietta nagyon tetszik, ha jól értelmeztem, ő a vörös.

Bambuc írta...

Köszönöm,
Hát nálam is alig férnek el.
Brietta a vörös hajú barbie, nagy kedvenc:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...