Pinterest

2013. november 2., szombat

Kicsi Kid Kore baba, pislogós Lovely Patsy és Mattel Csipkerózsika aukción!




Hát ezeket találtam ma nektek:
Egy cuki kis 12 centis kislány baba, Kid Core jelzésű. Simán beépül egy babacsaládba. Ja és az apukája is eladó! Itt vehetitek meg.




Egy nagyon helyes arcú Simba/Lovely Patsy jelzésű pislogós baba. Csipkerózsikát játszani pont jó lesz.

Itt megnézhetitek a hirdetést.



Egy 1998-as eredeti Mattel hosszú hajú Csipkerózsika. Én pont a héten vettem egyet. Itt nézhetitek meg.

Jó nézelődést!

4 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Ne már, most adta fel Vercsu a pasikat! Nem hiszem el, hogy ezt a Csipkerózsikát nem tette fel hamarabb :)

Bambuc írta...

Lehet, hogy már fent volt, csak nem kelt el. Én legalább 2x szalasztottam el a Csipkerózsikát, mire most megvettem az apródon, ahol mostanában kincseket találok.

Unknown írta...

Hello from Spain: thanks for reporting these sales. Keep in touch

Bambuc írta...

Hello Marta!

You are welcome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...