Pinterest

2013. október 8., kedd

Pigotta baba már parókában:-)



Lassan de biztosan készül a Pigotta rongybabám.
Amint a képen látszik, 3féle vörös/narancs/terrakotta fonalból készült a haja. Előbb horgoltam egy fejet befedő "sapkát" vörös alapfonalból, majd ezt rávarrtam a baba fejére. A hajszálaknak való fonalat félbehajtottam és horgolótűvel behúztam a horgolt szemekbe. Így kaptam a dús hajzatot, amit ha félrehúzok, sem a csupasz "fejbőrt" látom.
Ráadásul különböző frizurákat is lehet neki készíteni.



Többféle arcvonást rajzoltam, majd az egyikről készítettem egy sablont, amit rátűztem a baba arcára, és berajzoltam a szemek és a száj helyét.



Előbb festésre gondoltam, végül mégis inkább a fonallal való hímzés mellett döntöttem, de még nem vagyok kész vele. Legközelebb készítek majd erről is fotókat.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...