Pinterest

2013. október 1., kedd

Ha már kívánságlista...

Gondolom sokan nézitek a neten a Barbie Life in the a Dreamhouse sorozatot. Nekem nagyon bejön:-))) Nagyon szórakoztató film, főleg, ha barbiekat gyűjtesz, az összes poént lehet érteni.
Szóval már kiadták a filmhez tartozó karaktereket. Én ezt a sorozatot szeretném leginkább most.

Barbie és Midge a filmben


Barbie


Barbie és Midge


Barbie még egyszer igazi szempillákkal! Szerintem gyönyörű


Summer


Raquelle


Barbie, Summer, Teresa, Nikki, Raquelle, Midge


Dreamhouse Ken és Ryan



Barbie és húgai minden változatban






Chelsie


Egyéb barbie babák

Barbie-Birthday-Wishes gyűjtői kiadás 2013


Barbie a Tündérmese a divatról című meséből



Vöröshajú Tanya


Simba Steffi Love Fashion shoot- olyan a teste, mint a fashionista babáknak- már nálunk is lehet kapni


Nem barbiek:-)

Kinra girls - Rajani


Mattel Chatty Katy 1950-es évek



Egyébként a sort a végtelenségig tudnám folytatni

3 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Saját tapasztalataim alapján ez az első lépés ahhoz, hogy hozzád kerüljenek! Nálunk már ketten lekerültek a friss listáról, de persze az még mindig tud frissülni :D Az a Steffi jöhet hozzánk is!! Sok sikert az összes baba beszerzéséhez!

Bambuc írta...

Egy azóta már nekem is lekerült, a Tündérmese főszereplő barbie, csak ki kéne még fizetnem. De ma sem tudtam elmenni a bankba, mert a kislányom beteg lett és elkísért a munkába. Na, vele nem lehet bankolni:-( Majd magyarázkodhatok az eladónak...

csevi írta...

A stefi mozgathatós nekem is bejön. A dreamhause minden tagja kapható a galaxi játékáruházba. Nézd meg a honlapjukat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...