Pinterest

2013. június 9., vasárnap

Takara Petite Blythe - Made in Japan szó szerint



Tegnap jött haza a nővérem Japánból és meg is hozta, amit kértem, vagyis egy igazi Blythe babát. Na jó, nem a nagy méretet, mert azt nem tudta volna a napidíjából kifizetni, olyan sokba kerül, csak egy kicsi Petite Blytheot.

Készítettem pár fotót Petite Blythe(röv. PB) és Little Pet Shop Blythe( röv. LSP B) közreműködésével, hogy lássátok a közös vonásokat és a különbségeket a két baba között.

Barna hajú - Takara Petite Blythe
Szőke hajú - LPS Blythe





Közös vonások:
- magasságuk
- alakjuk
- fejformájuk
- arcuk



Különbségek:
- PB le tudja csukni a szemét, de csak egy irányba tud nézni, LPS B nem hunyja le a szemét
- PB a fejét jobbra-balra tudja csak forgatni, LSP B billenteni is tudja
- PB tarkóján egy csavar van, mert szétszedhető a feje, LPS B tarkója sima
- PB be tudja hajlítani a lábát mert valami drótféle van benne belül, LSP B pedig nem
- PB lábára rá van festve a cipője, magas sarokkal együtt, LSP B lábára lehet cipőt adni, ez nekem jobban tetszik



alszik





PB babát használtan vette egy bababoltban, de így sem volt olcsó. Ha legközelebb megy szeretnék majd egy nagy Blythe babát. De arra még gyűjtök.

Itt pedig álljon pár fotó, amit a játékboltban a babarészlegen készített csak nekem, de most már nektek is:-)





Takara Jenny babám nekem is van. Sajnos fiú babát nem talált hozzá:-(



Mindenféle kiegészítőket is lehet kapni a babákhoz



Na, azért hagyományos barbie babát is lehet kapni.




6 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Rendszeresen olvasom a blogodat, nagyon sok érdekes és hasznos bejegyzést találtam eddig is, és a mostani miatt elkezdtek érdekelni a japán babák :)

Bár mostanában még csak kis számú Barbie gyűjteményemen dolgozom (elkezdtem egy blogot is: http://lifeinrosemaryhill.blogspot.hu/), a lányomnak azért majd szeretnék egy Takara babát.

Neked is találtam egy érdekességet böngészés közben:
http://www.ebay.com/itm/Takara-Licca-Chan-LD-20-Liccas-PAPA-Body-Clothes-Shoes-/221237525242?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item3382c8bafa

:)
Üdvözlettel:
Bogi

Bambuc írta...

Szia Bogi!

Köszi, a linket is. Milyen helyes fiú ez a Chan!

Még sosem vettem az ebayen semmit, de nagyon kacérkodom vele.

Megnéztem a blogodat, tök jó fotók vannak benne. Majd olvasgatom a szöveget is, hogy csiszoljam az egyébként csak alap angol tudásomat. Olyan jó nézegetni ezeket a fotósztorikat, nekem ennyi időm sosincs fotózni!

A japán babák nekem is csak mostanában kezdtek el tetszeni, de csak akkor veszek, ha éppen lehetőség adódik rá. Annyi mindenfélét gyűjtök, nagyon nehéz eldönteni éppen merre bővítsem a gyűjteményt.
Ami ellenben biztos, hogy gyerekkézbe csak minőségi anyagból készült babákat érdemes/szabad adni, mert a régi babák idővel tönkremennek és akár mérgezőek is lehetnek(pl. hard plastic, amit 1960-ban be is tiltottak)

Jó gyűjtögetést és blogolást kívánok!

Orsi

martimez írta...

Nagyon aranyos ,ehhez volt egy próbababa is nem ? ...vagy nem volt a dobozában ?

Bambuc írta...

Doboz nélkül vette a nővérem a babát, használtan, bár rendes boltban. Csak az állvány volt hozzá:-(

martimez írta...

Hogy errefelé miért nincsenek ilyen boltok ? Nagyon klassz.

Magda írta...

I love that small dolls, thanks for sharing! Greetings :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...