Pinterest

2012. november 7., szerda

Lalaloopsy rongybaba sk

Mindig van egy újabb kedvencem. Most épp a MGA cég Lalaloopsy nevű kis babája.A vaterán most is árulnak belőle mini méretben( 8 cm), de elég drága, hát úgy döntöttem varrok egyet magamnak.

Az ötletet My Froggy Stuff Lalaloopsy készítő videója adta. Némi harisnyából és rugalmas anyagokból varrt a kislányának egy babát. Imádom ezt a nőt, nagyon nagyon kreatív.

Hihetetlen sokféle van ebből babából, legalább 45 karakter, mindegyik más, és persze rengeteg kiegészítővel árulják. Már láttam egy ideje más gyűjtőknél, de valahogy nem értettem, mi benne ami jó. Hát most már tudom.
Műanyagból van, de olyan, mint egy rongybaba: műanyag szemek, fonálból "varrt" haj, nagy fej, mosolygó haj. Az eredeti mérete kb 38 cm, és kicsit nehéz is egy kisebb gyereknek, ezért kiadták a mini Lalaloopsy változatot, különböző házacskákkal, kis állatokkal.
Teljesen odavagyok értük! Persze, még egyet sem tudtam venni, de majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Mindenesetre most varrok egyet, még nincs kész, de íme a fázisfotók.
Mivel nem volt itthon rugalmas anyagom, mint például, amit a waldorf babákhoz használnak, ezért egy testszínű pamutvászonból szabtam ki a testét. Ezután töltőflízzel kitömtem, majd következett az arc elkészítése, rózsaszín filc a pofinak, feketére festett fagombok szemnek, lila polár hajnak. Na ez volt a legnehezebb. És még csak most jönnek a ruhák! Csíkos zoknit már találtam, amiből harisnya lesz, narancs fehér pöttyös felsővel, pink szoknyával, és persze masnival hajban. Oh és a cipő! Na és persze mindez egy 20 centis babán! Egész hétre van munkám!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...