Pinterest

2012. november 14., szerda

Lady Lovely Locks vagyis Fénylőfürt és a mágikus manócskák



A mai karácsonyi ajándék utáni barangolásom eredménye, a Fénylőfürt és a mágikus manócskák című mese dvd 1-3 része. Majd kiugrottam a bőrömből, végre 25 év után lefordították ezt a szuper kis amerikai rajzfilmsorozatot! Eddig csak a neten tudtuk megnézni, és szinkronban fordítottam Lilinek, de most végre magyarul nézhetjük. Ha ha itt a youtube-on belenéztek, sajnos nagyon rossz minőséget találtok, remélem a most megvett DVD-n jobb lesz.

Mindenesetre az angol wikipedián lehet komolyabban utánaolvasni a sorozatnak.

Ugye, ez egy 80-as évekbeli rajzfilmsorozat, igazi hercegnős, kalandos, tele varázslással, és aranyos lényekkel. Igazából, még a gonoszok is kedvesek benne. Szóval a Lady Lovely Locks and the Pixietails című meséről van szó.
Igazi, kislányoknak való mese, nagyon rózsaszín, virágos. Persze megvan a maga 80-as évekbeli bája:-)Én nagyon szeretem, és 3 és fél éves lányom is.

Ő a gonosz Ravenwaves(Hollófürt) babában



Na és hogy jönnek ide a babák? Természetesen ehhez a rajzfilmsorozathoz is kiadtak babákat, a hercegnőt, a barátnőit, és gonosz fekete hajú hercegnőt, és a megannyi kis állatot, akik a mesében szerepelnek. Per pillanat megvan a hercegnő baba nekem, a vörös hajú barátnője kétszer is, és Pince herceg is, aki általában kutya képében jelenik meg a mesében.



Sajnos ennek az egyébként bájos babának az a legnagyobb baja, hogy nagyon vékony a nyaka, ezért hamar kitörik a helyéről . Ezért olyan rövid mindkét babám nyaka a képeken. Pince(Tisztaszív), a herceg fiú baba nyaka kb 2 perc játék után tört ki, sajnos. Ezért nincs róla saját fénykép egyelőre.







Nagyon helyesek ezek az állat alakú színes hajfürtök, ezeket a tesz veszen vettem.






És nézzétek meg a reklámokat is a babákról!

Azért mellékelek pár képet másoktól, hogy mi mindent is adtak ki ehhez a babához: kastélyt, bútorokat, sellőket, stb.






Jó lenne az összeset megszerezni egyszer, de kevés esély van rá nálunk. De azért nem adom fel!





És végül álljon itt pár háttérkép a számítógépre. Én speciel egérpadot készítettem belőle a Rossmannál:-)








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...