Pinterest

2012. november 13., kedd

Hasbro Sindy


Mikor elkezdtem Barbiekat gyűjteni, teljesen belebolondultam a Hasbro Sindy babákba. Az elsők között vettem belőlük. Nekem gyerekkoromban egy barbie babám sem volt, de már akkor is hallottam a Sindykről a tévében, még emlékszem a reklámra. Szóval ma érkezett meg a 10. Hasbro Sindy babám. Vagyis mindjárt kettő is egyszerre.


Borzasztóan örülök nekik, mert tökéletes állapotban vannak, egy alapos fürdés után, olyanok, mint új korukban. A néger babának, akit Imaninak hívnak az eredeti ruhája, és cipője is megvan.



A néger egy szett darabja, POP STAR IMANI 1995-ből. Érdekessége, hogyha összenyomjuk a két kihúzható kallantyút Imani hátán, akkor széttárja karját, lábát, és mozgatja fejét, vagyis táncol.


Mellékelek egy képet, hogyan is néz ki az eredeti 3 darabos szett. Balra POP STAR IMANI, jobbra POP STAR SINDY, középen Pop Star Paul


Az alap Sindyket kétféle arctípussal készítették, az egyik fitos orrú, ezekért nem rajongok annyira, a másik egyenes orrú. A ma érkezett szőke egy FAIRY PRINCESS SINDY 1993-ből. Eredeti ruhájában alant látható.
Egy kis hirdetés pedig ITT






Lassan megtöltenek egy IKEA-s doboz csak a Sindy babáim, na de amíg van hely a lakásban, miért ne, igaz???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...