Pinterest

2012. április 17., kedd

Pocahontas és barátai








Mindenkinek vannak gyengéi, nekem a mesék azok. Felnőtt fejjel néztem újra a Disney meséket, és újra elvarázsolt az a technikai tudás, amivel ezeket a figurákat megrajzolták.

Az már csak plusz adalék, hogy minden klasszikus meséhez legyártották a főszereplőket is.

Talán a legnagyobb kedvencem a Pocahontas történet, nem utolsó sorban azért, mert igaz történeten alapszik. Amúgy is mindig szerettem az indián történeteket, az összes klasszikust elolvastam gyerekkoromban.

Itt van pár korabeli illetve későbbi korokban festett kép és egy metszet az igazi Pocahontasról.







Bár sokan azért a mesét nem tartják annyira hitelesnek. Aki akar, utána olvashat, amúgy is nagyon érdekes a történet. Az egyik főszereplő, John Smith kapitány például, aki zsoldosként szolgált, még Erdélyben is járt!(ezt egy ismerősömtől tudom, aki egy ismeretterjesztő filmben hallott erről)

Szóval annyira megszerettem Pocahontas arcát, hogy gyorsan vettem is 3-at belőle, hiába, mindegyiknek más haja van!!

Eddig még csak kettőt sikerült azonosítanom, egyik az, amelyiknek a karja könyöknél is hajlik. Az egy River Rowing Pocahontas, egy piros csónakban ül, és a mélyedés a kezén azért van, hogy tudja fogni a lapátot. A haja rövidebb, mint általában ennek a babának, ellenben nagyon dús.

Itt egy kép, hogyan kéne kinézzen csónakban ülve.


River Rowing Pocahontas 1995


A hosszú, dús hajú egy Sun Colors Pocahontas, a kedvencem.




Egy csomó változatban kiadták ezt a babát, berakok pár képet.


Shining Braids Pocahontas 1995



Feaders in the Wind Pocahontas 1996



New World Pocahontas 1998



Pocahontas Winter Moon 1999


Az rajzfilmben az arcát egy indián származású színésznőről mintázták, majd a baba is ugyanezt az arcot kapta. Egyébként ő kölcsönözte a hangját is a szereplőnek. A színésznő neve Irene Bedard. Ugye mennyire hasonlít?






Nekem most van 3 Pocahontasom, 2 John Smith kapitányom, egy Kocoum indián babám, és 1 Nakoma babám.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...