Pinterest

2012. április 11., szerda

My little pony Megan baba


Sugary flower blogjáról


Stace blogjáról


erre már nem emlékszem:-(

Ezeket a tortákatt azért raktam be a sokféle pónis torta közül(egyik szebb, mint a másik),ezek tetszettek a legjobban. Kedden lesz Lili szülinapja, megpróbálom megcsinálni neki valamelyiket, marcipán pónival a tetején.

Már egy ideje benne vagyunk a My little pony őrületben. A kislányom nagyon szereti lovakat, minden mennyiségben, és minőségben. Van újabb fajta My little pónija is, és sikerült most vennem 2 db 80-as évekbeli Hasbro pónit is. Ezek kicsit mások mint az újak, majd rakok fel képet, ha megérkeznek.

Egyébként 80-as évekbeli pónikat aya-nál lehet kapni a következő linkeken.
Nem olcsó, de tuti vintage darabok:


80-as évekből My little Pony 4 db. unikornis

80-as évekből My little Pony 4 db. kicsi

Az utóbbi linken 4 kis bébi póni van, ami a mesében is szerepel, nekünk 4 db dvd-nk van meg a sorozatból.


És hogy lássátok, miket gyártottak még ehhez a sorozathoz, íme a képek a netről gyűjtve.



Édentanya


Póni kastély


Póni óvoda zárt ajtókkal


Póni óvoda


Póni iskola


Ja és persze Megan és lovacskája Sundance. Én ezt a lovat vettem meg. Megan több változatban is megjelent, én egy későbbi változatot vettem ma meg a vaterán. Megvarrom majd neki a mesében szereplő kék kantáros nadrágját:-)







Folyt. köv.


Hát teljes meglepetésemre valaki feltett az elmúlt napokban egy párat ezekből a kiegészítőkből. Szóval vettem egy kastélyt, egy póni óvodát, két póni házat, és egy még nem tudom milyen épületet. Talán sima istálló. Sajnos csak egy-két berendezési tárgy van hozzá, de összegyűjtöm majd azokat is. Nagyon boldog vagyok, óriási, hogy itt ilyet lehet kapni. Hiába angol csomagban jönnek ezek a dolgok:-) Lili imádni fogja berendezni és játszani vele. De olyan nagy együtt a készlet, hogy még nem is tudom hova tesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...