Pinterest

2011. november 23., szerda

Néger babáim



Nem tagadom, kedvenceim a néger babák. Gyerekkoromban egy sem volt, és annyira, de annyira vágytam egyre!

Aztán amikor a Barbiekat kezdtem gyűjteni, rögtön vettem is egy néger Barbiet. Ma már 5 db néger Barbiem van, a legértékesebb az 1967-ből származó Black Francie baba. Róla majd később még teszek fel képeket.



Az eddig talált legjobb néger Barbie gyűjtőhely Ms.Leo I luv dolls blogján van.


Mindennapi olvasmányaim között találtam egy blogot, ahol egy csomó néger baba van. Nem barbiek, hanem klasszikus babák. Nagyon aranyosak, érdemes nézegetni őket.

Poupées noires - Blackdolls - Negerpuppen


itt vannak

Oh, és ne feledkezzünk meg a babák restaurálásáról sem.
Turlututtu blogján különböző hasznos ötletek vannak fotókkal illusztrálva, hogyan restauráljunk babákat. És végre nem angol nyelvű, hanem francia, így én is értem! Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...