Pinterest

2021. április 27., kedd

ARi gyerekek

  


Ezek a cuki gyerek méretű ARI babák ma érkeztek a dobozos anyuka babával együtt. Még meg kell fürdetnem őket, picit porosak 

Van hogy nézegetem egy órán át az aukciós oldalakat céltalanul, és nem találok semmit. Ha meg végre kitalálom, mit is szeretnék venni, szinte mindennap szembejön velem egy jó kis aukció. 

Így jártam ezekkel  a kis ARI babákkal is, amiket most kezdtem el gyűjteni. Az ARI anyuka babát kikértem egy csomagból, ezért ő most teljesen új. Nagyon szép állapotban van.

Ma pedig vettem két, szintén csehszlovák népviseletes, ARI anyuka babát! Hát, ha egy üzlet beindul!!! Bárcsak a bolhapiacok is beindulnának, mert igazából ott szeretek vásárolni.

Ez az ARI bébi egy bónusz

Amit még nem is mondtam, az hogy  leredukálom mostmár tényleg a gyűjteményem, ezért  a Barbiek nagyrésze eladásra került és még egy rakás nagyobb méretű babám. A pénzt pedig most ezekre a kis ARIkra és a román babagyűjteményem gyarapítására fordítom.

1 megjegyzés:

mannalány írta...

Én is imádom az ARI babákat. Színtiszta nosztalgia nekem mindegyik darab.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...