Pinterest

2021. február 5., péntek

Aradi baba felújítva

 


A csúnyácska aradi babát, sikerült egy hét alatt(csak mert nehezen kezdtem neki)
felújítanom.

Lépések:

1. babát levetkőztettem
2. a pamutvászonból varrt fehér ruhákat, előbb mosószeres, fertőtlenítős vízbe, majd hypo- ba raktam max 20 percre(színeseket csak mosószeres vízbe)

3. babát szétszedtem: lábak, karok, fej. A fej kartonból volt domborítva, a végtagok testszínű lenvászonból varrva, a test színes lenvászonból volt 

4. végtagok  végén a levarrást  megnyitottam, a bélésanyagot(poros gyapot alias vatta) kiszedtem, a testből kiraktam egy zacskóba a töméshez használt faforgácsot

5. fejet áttöröltem nedves törlőkendővel

6. a végtagokat kimostam, kivasaltam

7. mindent visszatömtem(gyapot helyett vatta), összeállítottam  a testet

8. minden ruhát, kapcát, bocskorkát ugyanolyan sorrendben  és ugyanúgy varrtam vissza, mint eredetileg


ÉS TADAM, KÉSZ LETT


ilyen volt


Kérem a következőt!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...