Pinterest

2020. december 10., csütörtök

A 2020 Tokyo Olimpia babái

 


A magam részéről nagyon sajnálom, hogy a pandémia miatt elmaradtak az idei Olimpiai játékok Tokyóban. 

Szegény japánokra rájár a rúd. 1940-ben is nálunk lett volna megrendezve az olimpia, de akkor is elmaradt. Pedig mennyit készültek!

Na, de nem annyira, mint most! 

Hogy mi jutott el ebből babaügyileg hozzánk, hát lássuk!

Az olimpia marketingesei a Mattellal összefogva, 5 artikulált testű olimpiai sportoló babát adtak ki, akik az idei olimpia legújabb versenyszámait reklámozzák: falmászás, karate, szörf, gördeszka, softball. 

Sosem gondoltam volna, hogy a gördeszkázás valaha olimpiai sportág lesz! 






A babákról a képek nagyrészt mindent elmondanak. Nem olyan mozgékonyak mint az MTM Barbie babák és lapos talpuk van(végre!), nem tipegnek pipiskedve. Találtam egy képet neten a gördeszkás lányról.


Kiadtak néhány ruhaszettet is olimpia témákban a babákhoz, amik természetesen már aranyáron fent vannak az ebayen.




A fehér ruhán az olimpia kék kabalafigurája, Miraitowa látható, aki egy kis robot.


 

Én eddig csak a gördeszkás babát vettem meg leakciózva. A szörfös AA lányt nem is lehetett nálunk kapni.  Lassan kivonják őket a forgalomból, szóval igyekeztem megcsípni az utolsót az Intersparban. Nem bontom ki, megmarad erre az évre emléknek.  

Szeretném megvenni a karatésat is. Nagyon csodálkoztam hogy a karatás babának kesztyűje van, de aztán megláttam ezt  a fotót, és megértettem, hogy tényleg  így vannak felöltözve.


Több japán városban nyitottak olimpiai szuveníreket áruló boltokat, ahol a legyezőtől kezdve a hagyományos japán fapapucsig(geta) mindent lehet kapni, ha valaki szeretne emléket hazavinni.

A boltban japán Barbie babát, vagyis egy exkluzív  Licca babát is lehet kapni, hagyományos yukatában, ami gyerekméretben is megvásárolható a shopban. Kék és rózsaszínű változat van belőle. Pamutból készül, hagyományosan nyáron viselik Japánban ezt  a szellős, kényelmes ruhát. Sajnos nálunk ilyet nem lehet kapni.

Átszámítva 4950 yen=13 929 Ft-ba kerül ez a Licca baba. Nem is annyira vészes az ára. 

Messziről úgy tűnik, mintha virág lenne a ruhájára festve, de nem az. Közeli képen látszik, hogy  az olimpiai  termékek mindegyikén végig futó design- kis négyszögek- adják ki a virágmintát.


Nagyon egységes a design, nekem bejön. De ez már alap a japánoknál. Egy ilyen getát illetve egy indigó kék női yukatát mindenképpen elfogadnék.

 



Ez az online shop elérhetősége, a  fotók is onnan valók  

Tokyo Official 2020 Online Shop

Licca Yukatában





Nagyon szép ez a gyerek yukata






Ezen a blogon még több képet találtok az oszakai boltról.

Sightseeing Express
Travel & Photography Blog





Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...