Pinterest

2019. november 22., péntek

Fürge Kati az újságban



Nem is értem egyébként miért írták kisbetűvel Fürge Kati nevét?! Valószínűleg mert  a fürge ujjak újság címe is kisbetűs volt.

Na, de ezen nem akarunk fent.

Ma elmentem  a kedvenc antikváriumomba, itt helyben a városban és átlapoztam az összes fürge ujjak újságot amit találtam. Meg is vettem azokat, amikben a baba szerepelt.

 A 90-es években a 45 cm magas Kati baba helyett, már egy superstar arcú Barbie mosolygott a kötni és horgolni vágyó felnőttekre , hiába no, megváltozott a babadivat. Pontosan nem tudom, melyik volt az utolsó olyan lapszám, amiben Fürge Kati szerepelt, de nekem van egy 1988-as kiadványom és abban még benne van.

Szeretném megemlíteni a lap állandó fotósát, Fejér Kati fotóművészt  aki 22 éven át dolgozott a lapnak, és nemcsak a terítőket, hanem a modelleket, többet között Fürge Katit is ő fotózta. Találtam róla egy két részes dokumentumfilmet, érdemes megnézni, hogyan is dolgozott anno egy  fotós. Én nagyon szimpatikusnak találom őt.




És most jöjjenek a megígért képek! Ha elmentitek a képeket, megkapjátok a megjenés dátumát a fáljnévben. Egyelőre ennyi újságom van, amiben Fürge Kati szerepel. 




























 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...