Pinterest

2015. december 20., vasárnap

Disney Animators' babák



Már évek óta figyelem ezeket a gyűjtők által nagyra tartott Disney Animators' babákat, de sosem éreztem ekkora késztetést arra, hogy gyűjteni kezdjem őket. Mostanáig! Egyszerűen nem tudtam ellenállni Meridának, amit egyébként nektek is ajánlottam a babagyűjtős Facebook oldalon. Bocs, ha valaki elől leütöttem, nem szoktam ilyet, de túl nagy volt a kísértés.

Szóval a múlt héten ez a két leányzó érkezett hozzánk. Amint látjátok, eredeti ruhájukban és tökéletes állapotban vannak. Bár a címben Animators' sorozatnak hívtam őket, most pontosítanom kell.

Meridának gömbcsuklós vagy valami hasonló felépítésű a nyaka, ezért a fejét nem csak oldalra tudja fordítani, hanem billenteni is tudja. Így aztán valóban élethű pózokba állítható. A ruha alatt arany színű festett bugyit visel, ebből gondolom, hogy 2011-ben készülhetett.(mindegyik évben más színű bugyi van rajta)

Rendes neve:    2012 Merida Toddler Doll



Merida eredeti doboza
Merida dobozának hátulja

 Tiana egyszerűbb baba, a feje nem gömbcsuklós és elég ritkán tűzött a haja, ezért maradt eredeti copfos frizurában.  Még ruhában is látszik mennyivel soványabb Meridánál. Az Animators' változtanak vastagabbak a karjai, lábai és a teste.

Rendes neve: Disney Princess and the Frog Tiana doll



Ez az eredeti doboza a netről

Meridát a londoni Disney Store boltban vásárolta előző gazdája, és nagyon vigyázott rá, mert a baba sértetlen.

Tianát pedig a párizsi Eurodisneylandben vásárolták. Mindez a ruhacímkéjükből derült ki. 

A harmadik babát Arielt, legközelebb mutatom majd be, mert még nem vettem át a postán. Ő valószínűleg egy eredeti Animators' baba lesz.    

Elég nehéz megállapítani, pontosan melyik évben készültek az Animators babák, mert nincs a babákon évszám, de egy kicsit utánanézve  a neten, találtam egy használható cikket, amit le is fordítottam nektek.  
     
"Annak, hogy 2011 karácsonyán kiadták az első Disney Animators' (kisgyerek) hercegnő sorozatot, nem csak a  gyerekek, hanem a gyűjtők is nagyon örültek.
Az eredeti 2011-es sorozat babái: Hófehérke, Hamupipőke, Csipkerózsika, Ariel, Belle, Jázmin, Pocahontas, Mulan, Tiana és Aranyhaj.

2011 kollekció
Ezek a 16 inch magas babák mind egyedi arcvonásúak. Az első 10-et a Disney Stúdió két híres rajzolója, Glen Keane és Mark Henn tervezte. Róluk majd később bővebben is írok.

Glen Keane: Ariel, Hófehérke, Pocahontas, Csipkerózsika és Rapunzel
Mark Henn: Jázmin, Belle, Mulan, Tiana és Hamupipőke 













Az első Rapunzel Tangled Toddler változat arany hajszálakkal a hajában már 2010-ben megjelent, nagyon hasonló a későbbi változatokhoz, de világosabb a bőre.  Ez ma a legkeresettebb Aranyhaj baba.



A Merida a bátor mese hősnője 2012 tavaszán került a boltokba, reklámozva a nyáron mozivászonra kerülő filmet. Őt nem egy Disney rajzoló tervezte, ezért csak mint kisgyerek hercegnő baba került forgalomba(ilyen az enyém is).


2013-ban Elsa és Anna , a Frozen mese hercegnői is beszálltak a csapatba. Elsa magasabb a húgánál.

  

2012 őszén kiadtak egy Hamupipőke Deluxe ajándék szettet, amely a babán kívül néhány extra felszerelést és műanyag kelléket is tartalmazott. Több helyen is olvastam hogy sajnos egy-két napon belül kitört a nyaka:-( és a Disney Store nem volt hajlandó kicserélni a babát. De lehet, hogy csak egy rosszul sikerült gyári sorozat volt.



2013-ban ugyanennek a mintájára, Arielhez is készült egy ilyen extra kiadást, ami egy fürdőkádat,  halóinget, egy rákot, buborékokat és egy villát tartalmazott.

Hamarosan kivonták a forgalomból az első baba sorozatot és kiadták újra őket, most már csillogó ruhában állat barátok nélkül. Egyes babák új ruhát is kaptak, mások maradtak a régiben, mint például Pocahontas vagy Ariel."






Ezt a fotót a neten találtam,  elvileg az összes eddig megjelent baba rajta van.


2011-2013 kollekció









4 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Köszönöm a bemutatót, nagyon aranyosak ezek a babák. Nekem csak egy van belőle, szerintem Belle és az is ruha nélkül jött én öltöztettem fel, de nagyon aranyas baba. Most legalább látom milyen az eredeti ruhácskája.

Névtelen írta...

Nsgxon szuper írás! 2 animators babánk van, Aranyhaj, és Mulan. Rajtuk kívül több hasonló, eredeti Disney Store babánk. Nagyon szép mind. :-)

Inka írta...

kochane landryneczki!

Unknown írta...

Köszönöm a részletes baba bemutatót. Éppen a kislányomnak keresek karácsonyra hajas babát, így futottam a bejegyzésbe. Végig pörgetve a blogon, igazi baba szakértő lehetsz és én szeretnék tőled tanácsot kérni. Olyan babát szeretnék venni aminek szép fűzött haja van. Nem csak amolyan, ímmel-ámmal, ahogy sikerül módon fűzött hajjal, ami csak összefogva működik, kibontva pedig leginkább egy ferences rendi szerzetesre emlékeztet, hanem igazi szép hajjal.
Gyerekkoromban kaptam a szüleimtől egy götz babát, ami meg is van még, de azt az 5. születésnapjára tartogatom, én is arra kaptam... de valami ahhoz hasonló hajkoronára gondoltam. Ezek a disney babák nagyon tetszenek, nagy hercegnő őrült, így biztosan tetszene neki. Arra szeretnélek megkérni írj ezeknek a babáknak a hajáról vagy kérlek ajánlj egy 4 éves kezdő baba bolondnak hajas babát. Köszönöm addig is! Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...