Pinterest

2015. január 17., szombat

Fulla estélyiben



A mai poszt bevezeti a következőt, ami szintén Fulláról, a muszlim kislányok barbie babájáról szól majd.

Tehát, nálunk mindennapos probléma, kicsik és nagyok között, a MIT VEGYEK FEL kérdés. A gyereknek persze van ruhája épp elég, de a babák sokszor pucérkodnak. Nadrág szóba sem jöhet Lili szerint, mert az fiús, úgyhogy maradnak a hercegnős ruhák.

Miután felraktam a nagyszobába a tesómtól hozott narancssárga műselyem függönyt(IKEA), kiderült, hogy túl hosszú. Sebaj, levágjuk, és akkor lesz miből készíteni estélyi ruhát a babáknak!

Íme!



Fulla kapott új ruhát, mert ha jól emlékszem, ő pucérkán érkezett hozzám még egykor. Története ITT OLVASHATÓ.

Eredetileg nincs kifúrva a füle, de megoldottam egy kis és egy nagy átmérőjű tűvel a fülbelövést. Az ékszereket én készítettem, ezüst színű drótból, és gyöngyökből.



A ruha vállmegoldása nem éppen ilyennek készült, mert eredetileg indiai hercegnő lett volna, de nem volt jó a blúz szabásmintám, hát ez lett belőle.

A ruha dísze hátul van, egy dirdliről leszerelt ruhakapocs. Nagyon régóta félretettem már, de még nem használtam fel. Nem szeretem a tépőzáras megoldást, de nem volt kedvem patentozni, így maradt a díszkapocs.



Mivel ez egy jó tartású anyag, némi béléssel kiegészítve még biztosan fogok egy-két ruhák varrni belőle, szigorúan csak barbieknak.


8 megjegyzés:

Márta írta...

Aranyos ez a baba. Szép lett ebben a ruhában , klasszak az ékszerek :)

Névtelen írta...

This dress is so beautiful! I like the design and jewel in front very much. Fulla is a lovely doll, I would want one, but have not found her yet, I think she should be available in my country, but I don't know where :-)

Boróka írta...

Ez gyönyörű! Úgy, ahogy van. Színében, formájában, ékszereivel, a kapoccsal. Nagyon szépen megcsináltad!! :-)

Bambuc írta...

Köszönöm szépen, lányok:-)
Hát nem egyszerű ilyen piciben dolgozni. Sok-sok türelem kell hozzá. Néha van, néha nincs hozzá türelmem.

Thank you Night Owl:-)
Maybe in Brussels you can find this type of doll...

Névtelen írta...

Nagyon jó olvasni ezeket a baba-eredettörténeteket :)

A ruha klassz lett, és nekem ezzel a barna lánykával kicsit indiai hangulata lett az összhatásnak, a fényes narancsvörös anyag és a féloldalas vállmegoldás miatt, csak a szoknyarész európai.

Jöhet a báli szezon!:)

Bambuc írta...

Köszönöm, eyesworkshop!

Nem lett igazi indiai, mert még sosem volt szári rajtam, nme tudom hogyna kell felkötni, ezért a következő ruhája kicsit hagyományosabb lesz.


Egy farsangi bál jó ötletnek hangzik:-)

Névtelen írta...

Biztosan lehet szabásmintát találni a neten, nem? Illetve "használati utasítást".
Én a sárkánylányomnak szeretnék egy tradicionális kínai ruhát, olyan kimonószerűt, persze rajtam sem volt még olyan, de bizakodó vagyok, hogy találok hozzá valami értelmezhetőt :D

Sajnos a báloknak ezúttal csak külső szemlélője tudok lenni, de remélem néhány babás oldalon előkerül mint időszerű téma. A valóságos hétköznapjaimban egyáltalán nem, de a játékbabák terén rajongok a báli ruhákért. :)

Bambuc írta...

Szárihoz már találtam egyszer felnőtt méretben, majd átalakítom kicsire. Kimono minta is biztos van.

Én nem szeretek bálokba járni, nem az én stílusom, de a babáknak mindent lehet:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...