Pinterest

2013. szeptember 22., vasárnap

Rendszerhiba

Hát igen, egyszer nekem is bele kellett futnom ebbe. Találtam a JÓFOGÁSon egy valószínűleg fashionista Ken babát, és írtam e-mailt az eladónak, megkérdezve, hogy hajlik-e a lába. Mivel nem válaszolt, és én egy másik babát is meg akartam venni, és szorított az idő, újra írtam neki egy levelet, arról, hogy nem kaptam választ és hogy eladó-e még a baba.
Na és erre mit kaptam a fejemre! Hogy ő már válaszolt nekem, hogy elkelt, és hogy töröljem ki az email címét. Kicsit bosszús voltam, mert én nem kaptam semmi választ, de azonnal kitöröltem a levelét.
Mire ma kapok tőle egy választ a második(!) levelemre, amit ezek szerint ma kapott meg, hogy NE ZAKLASSAM mert már 3x válaszolt és töröljem az email címét! Hát írtam neki, hogy nem bennem van a hiba, és ne legyen harag, mert sosem szoktam senkit zaklatni, de most már azt hiszem nem kellett volna erre a levélre válaszolnom, mert ő látatlanban, egy rendszerhiba miatt, leírt és elítélt engem. Azt írtam, tegye spambe ezt a levelemet, nehogy véletlenül kapjon még egyet. Mindezt persze udvariasan, mert én egy ilyen nő vagyok. Alapvetően megoldom a konfliktusokat és elsimítom, de azt hiszem, van akit ez nem érdekel.

Tanulság levonva, mostanában nem fogok vásárolni, és a JÓFOGÁSON soha többet, mert kifogtam egy üldözésimániás eladót.

Ti már jártatok így? Szerintetek mi a helyes reakció erre?

4 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Engem emlékeztet valaki másra... Amúgy kötelezném a vat és tesz és zsiben kívüli oldalakat, hogy profisitsanak, mert az előző oldalakon még SOHA nem fordult velem elő, hogy egy már eladott termék fent maradt volna. A tulaj meg egy Shrekkfej. :( Sajnálom, hogy így jártál!

világbaba írta...

Ez nem semmi! Az a rossz az egészben, ha kifogsz egy kellemetlen eladót, teljesen el tudja venni a kedved a vásárlástól és még te érzed rosszul magad. Nekem volt olyan, hogy érdeklődtem egy babáról, a válasz az volt, „bocs, meggondoltuk magunkat, már nem szeretnénk eladni” . Kíváncsi lettem volna, ha leütöm a terméket, akkor sem adta volna el? És, hogy mi a helyes reakció? Nem tudom!

Boróka írta...

Szia, Bambuc!
Sajnos, valóban, sose lehet tudni kibe botlik bele az ember... Velem ilyesmi még nem fordult elő, viszont olyan volt már, hogy valaki megpróbált email-ben zaklatni, de egészen egyszerűen nem reagáltam rá semmit, csak fogtam és kitöröltem. Tudtam, hogy előbb-utóbb feladja a zaklatást, mivel nincs rá reakció. Így is lett. Túl sok értelemre nem vall a viselkedése annak, akit Te kifogtál, úgyhogy emiatt ne érezd magad rosszul! Nem tudom miért pánikolt be ennyire két vagy három levéltől, viselkedhetett volna megértőbben is. És ha nem akarja, hogy "zaklassák", talán ott kéne kezdeni, hogy törölje a hirdetést! Lehet, hogy nem ért túlságosan az internethez, és ebből adódnak a problémái, mindenesetre jól tetted, hogy udvarias maradtál, ez szép és tiszta dolog!

Bambuc írta...

Köszi, hogy írtatok, azóta kicsit megnyugodtam. Több levélváltás már nem lesz köztem és e között az eladó között, az biztos. Én is spambe raktam:-) Türelmetlenek az emberek, de nem értem miért.

Egyébként igazad van Fricskamacska, a már eladott termékeket, automatikusan törölnie kell a rendszernek, ez így profi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...