Pinterest

2012. december 10., hétfő

Barbie kötőgép beüzemelve





Szóval már egy ideje kinéztem magamnak ezt a kis Barbie Magic Knit kötőgépet a vaterán, de aztán valamiért nem vettem meg, Mikor azonban újra feltették, leütöttem 1000 FT-ért! Ma érkezett meg, és a kislányom annyira ki akarta próbálni, hogy enni sem volt hajlandó, amíg be nem üzemelem. Mondanom sem kell, a 10. próbálkozásra sem jöttem rá, hogyan kell az első sort lekötni. Mikor Lili végre lefeküdt, nekiálltunk a férjemmel és lefordítottuk angolból a használati utasítást. Így már minden simán ment. Még ő is azt mondta, hogy ha ilyen könnyű, akkor ő is szeretne kötni vele. Csak a barátai meg ne tudják, hogy lelkes barbie ruha készítő lett:-)))))))))))))))



Szóval egyelőre csak csövet kötöttem vele, de lehet úgynevezett panelt is, ezt majd holnap próbálom ki. Elég mókás, amikor kb. 2 perc alatt köt le annyit amennyit én negyed óra alatt.

Az első ruhát az aktuális kedvenc Pedigree Sindy babám mutatja be.A pontos fonalvastagságot még be kell lőnöm, mert ha túl vékony akkor lyukacsos lesz, ha meg vastag, megakad. No de álljon itt egy reklám a Barbie Magic Knit-ről.

Egyébként 1983 -as kiadás.

Ezeket a Hasbro Sindy sapikat meg a játékboltban vettem, 10 évet vártak arra, hogy valaki megvegye őket. Az eladó szerint már ott voltak, mikor ő odakerült a boltba. Meg kellett vennem!!!











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...