Pinterest

2018. december 6., csütörtök

Made to move babák


Sajnos még nem sikerült az összes MTM Barbiet beszerezem,de most bemutatom pár képen az enyémeket. Főleg  a sokféle testszín miatt.

Amikor megjelent az első jógás sorozat, akkor nagyon bosszankodtam, mert a fashionistákhoz képest, túlságosan drágán lehetett megkapni ezeket az izgi mozgi babákat. Az árul azóta is 6-7000 Ft körül mozog.

Szóval először csak egyet vettem meg belőlük. Ezt a babát. Nagyon tetszett a fejformája, azóta is ez a kedvencem. 4000 Ft-ért vettem meg akciósan az Auchanban.




Aztán ahogy teltek a hónapok, jöttek lassan a többiek. Én általában használtan szeretek vásárolni babákat, de kicsi volt az esély hogy ezeknek a babáknak valaha is lejjebb menne az ára, a használt piacon, ezért kénytelen voltam boltban megvenni a többit. Szóval most már elég nagy a MTM csapat, és azt mondhatom, hogy egy-két kivétellel mindet megvettem, amelyiket szerettem volna.
Mivel 2 kivételével teljes áron vettem őket, azt hiszem, pár évig nem is fogok megválni tőlük.

Melléjük jött még pár 2017-18-as fashionista is, de azokat egy következő bejegyzésben mutatom be.



Ez már az új kiadású MTM jógás. A bőre sötétebb mint az elődjének.


Duci jógás

A fekete szépség

 A focista, a másik kedvenc arcú babám

Testszínek




Hát most itt tartunk, és jó lenne, ha még megkaphatnám a AA hegymászó babát is, de azt még nem láttam soha Magyarországon.





2 megjegyzés:

világbaba írta...

Nagyon szeretem az ilyen posztokat, amiben össze lehet hasonlítani a babák színét! Nem tudtam, hogy a kék felsős jógás lányok különböző színűek. Köszi ezt az infót! Szép babák! Kíváncsian várom a Fashionistas bemutatót is!

csevi írta...

Én is tervbe vettem, hogy beszerzem mindet, de folyton fejcsere támadást indítok. Így csak a bőrszín dominál vásárlásnál. Az eredeti szőkét meg képtelen vagyok megvenni, mert unom az arcát. Viszont ezért a fekete hegymászóért ölre mennék.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...