Pinterest

2018. augusztus 10., péntek

DeAgostini hölgyek újra

Van az úgy a babagyűjtésben, hogy az ember azt mondja ÉN AZTÁN SOHA NEM FOGOK PORCELÁN BABÁKAT GYŰJTENI!

Ez a kitartás eltarthat akár évekig is, de nekem idáig tartott. Azt hiszem ezzel a 13 db DeAgostini babával sikerült megalapoznom a porcelán baba gyűjteményemet. 😃😃😃



A babák ma érkeztek meg hozzám, egy kedves gyűjtőtől, aki még nem is tudja, hogy milyen jó helyre érkeztek. A sok műanyag baba mellett ők lesznek a kisasszony babák.


Sajnos én anno nem vettem meg azt  a 12 babából származó sorozatot, amit nálunk is lehetett kapni, és most már nagyon nehéz az eredeti sorozatot összegyűjteni. Hát majd csak összejön pár év alatt!    

 DeAgostini babákról itt van egy jó leírás angolul

Hölgy babák, imádom őket! Jelenleg azonosítás alatt állnak, úgyhogy

Kedves lengyel blogger olvasóim, kérlek segítsetek az azonosításban! Please!!!!!!

Melania, aki szintén babagyűjtő, segített nekem az azonosításban. Köszönöm szépen!!!!!!!!!





Marynia Plawitská,
Henryk Sienkiewicz: A Polaniecki család című regényéből

Lucy Honeychurch, E.M.Forster: Szoba kilátással című könyvből

Mabel Chiltern, Oscar Wilde: Az eszményi férj című regényéből

Betta, Honoré de Balsac : Betti néni című könyvéből

Eugénie Grandet, Balsac:  Eugénie Grandet című könyvből

Marguerite Gautier, Alexandre Dumas: Kaméliás hölgy főszereplője

Emma Bovary, Gustave Flaubert: Bovaryné című regényéből

Gwendoline Fairfax , Oscar Wilde: Bunbury című regényének hősnője

Ők a népviseletes babáim, gondolom nagyrészt lengyel népviseletben. Hogy mind szőke???!!! 



Amikor nyáron Gdanskban jártam, nem láttam sajnos egy ilyen babát sem, de elmentem egy retro játék múzeumba, ahol gyerekkorom kedvenceit láthattam. Fotózni csak kívülről tudtam.









Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...