Pinterest

2018. április 9., hétfő

Olsen ikrek

Ashley és Mary Kate Olsen

Az Olsen ikrekkel úgy vagyok, hogy nem sok filmjüket láttam, jó ha kettőt, de érdekesnek találom az arcukat, főleg játékbabában. Gyerekkorukban nagyon helyesen voltak és fiatal nőként is nagyon szépek voltak.  A 2018-as fotóiktól kicsit megijedtem. A fül mögé simított haj, nagyon komoly tekintet, beesett arc! Rettenetesen lefogytak és ez éveket öregített rajtuk.

Így néztek ki, amikor Barbie baba készült róluk 2000-2005 között


Így néznek most ki, 31 évesen




Ijesztő a változás!!! Legalább 40-nek néznek ki. Valószínűleg mindketten anorexiások.

Nekem 3 Olsen babám van, de részletesen most csak kettőt tudok bemutatni, mert a harmadik valamelyik dobozban lapul. A régi fotókat azért bekopizom róla ide.

Tehát két olyan Olsen lányt vettem, aki filmbeli karakterüket formázza meg, jelen esetben a Ketten a slamasztikában(  Winning London) című filmből


A lányok a filmben

Filmplakát

Én doboz nélkül vettem a babákat, de így néz ki a dobozuk



Sajnálom, hogy nincs meg a kamerájuk, meg a laptopjuk



   Pár kiegészítő hiányzik, amúgy tökéletes állapotban vannak.





Nagyon tetszik a kabátjuk, olyan klasszikus szabású


Természetesen csizma való hozzá




Ashley megvan még egy példányban nekem Az ikrek Malibuból(So little time) című filmből



Így néz ki a dobozos változat


Ha esetleg befut még pár Olsen baba, nem mondok nemet nekik. Leginkább a hosszú hajú változatot szeretném. Rájuk férne egy izmosabb Made to Move testcsere is:-)

Super Spa Fashion dolls

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oh, I love these dolls :-). They are super cute and have lovely outfits!

Fricskamacska írta...

Az Olsen lányok nekem is nagy kedvencek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...