Pinterest

2018. január 3., szerda

Sindy mini barátai



Régen jártam már a Tescóban. Még karácsony előtt bementem, hátha egy újabb mini Sindy babára bukkanok, aminek nincs félrenyomva a szeme. Hát találtam is, csakhogy két másikat! Végre sikerült vennem egy barna bőrű Sindy Friends  babát, aki ZOE névre hallgat és egy újabb barna hajút. Tetszik, hogy nem mindegyik szőke és kék szemű.

Azért lőttem pár képet  a boltban, hogy lássátok mi volt a kínálat karácsony előtt.

Mini Sindyk, a barna bőrű hiányzik, azt már betettem a kosaramba. Eszerint jelenleg 6 félét lehet kapni belőlük. Nagyon szép, selymes hajuk van, és bájos arcuk, minőségi anyagból készültek. Én bátran merem ajánlani játszani is, nem csak gyűjteménybe :-)


Nagy Sindyk


Sindy ruhák, cipők, kiegészítők




Nagy és kicsi Sindyk


A kedvencem ez a kis barna bőrű Zoe. Szereti a lovakat!




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...