Pinterest

2017. május 26., péntek

Nyár eleji jövevények


Idén elég sok baba érkezett hozzánk, ki egyedül, ki csoportosan.  Csak győzzem őket bemutatni.
Bár nem rajongok annyira a superstar arcú Barbikért, egy-kettő azért becsúszott. Ebben a csomagban is van pédául 3 db. még fürdetés előtt. Őket mind Vácon vettem a bolhapiacon.

Tornász Barbie 1993



Fotó a netről


Egy Barbie Balerina 1983-ból


Fotó a netről

 egy azonosítatlan 1980-as évekbeli baba, aki csak oldalra tudja fordítani a fejét,

???
Egy Michael Jackson baba 1984-ből

Michael Jackson

Fotó a netről
Róla már készítettem pár szép fotót is











Ezt a cuki Aradeanca sípoló gumibabát nem sikerült lealkudnom, ezért 1000 Ft-ért vettem meg egy régiségkereskedőtől a bolhapiacon. 



Macis márkajelzés a hátán 
Az újabb csomag szintén Vácról, a játékboltból van. Néha heteken át nincs semmi, most meg több szép babát is sikerült vennem.

Itt még fürdés előtt láthatók


Majd fürdés után. A fülis Bratz kimaradt, róla legközelebb készítek fotót 


Forever Best Friends Brianee baba - nagyon bájos kis szőke baba, forgatható, billenthető fejjel és kézfejjel

Forever Best Friends Brianee


4 Ever Best Friends 



Simba Mulan, csak mert szeretem a hercegnőket és őt olyan ritkán lehet kapni.


Egy Hasbro Pop Star Paul baba pózol a lányok előtt



Hasbro Paul Pop Star 1995
Hasbro Paul


egy Moxie Teenz modellke


Szuper jó állapotban volt, mindene mozgott.  Ezt a babát egy kedves gyűjtőnek vettem, mert nekem túl magas és túlságosan nagyszemű a gyűjteményembe:-) Egy két szép fotót azért lőttem róla, mielőtt átadtam volna új tulajdonosának.


Kistestvérével egy Liv babával. Ő már régóta megvan nekem.


Paul és Michael találkoznak:-))))))))))



Egy kis férfias Ki mit tud. Paul a nyerő, a karja oldalra is hajlik.



 Rákattantam a Witch babákra, egyelőre ennyi van  csak meg az 5-ből, és ők sem egy sorozatból vannak, de nagyon jó állapotban és jó áron jutottam hozzájuk, szóval nem bánom. Ráadásul kettőt  belőlük egy fiatal gyűjtővel cseréltem, aminek külön örülök.

Witch

Cornelia

Hay Lin

Will

Taranee

Will és Taranee

Witch gang
 Végül, tényleg a legutolsó, ez az első generációs Frankie, akit a kislányom kap gyereknapra.








2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Remek fogás mind! Gratulálok!

Fricskamacska írta...

De jóóóó! 2 Popstar Paul van! :D én nagyon csípem az enyémet, remélem hamarosan tudok vele foglalkozni :) Michael... Remélem, nekem is sikerül egyet kifogni majd! A szöszi Moxie baba Barna változata megvan, nagyon aranyos kis baba, de a kezére vigyázz, a mienké könnyen lejött, és sajna el is tűnt :( Gratulálok a jó vásárokhoz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...