Pinterest

2016. július 17., vasárnap

Divatbolondok Prágából




 Július első hetében Prágába utaztunk a férjemmel,  amolyan nászútfélére, amit már évek óta halasztunk. Persze még az út előtt tájékozódtam, hol és milyen barbie babák tehet ott kapni, ha esetleg lenne egy kis szabad időm játékboltokba menni...



A szőke curvy babám is elkísért. 6 és fél óra volt az út vonattal, száguldottunk, mint a veszedelem.






A Hamley's boltban, ami Prága sétálóutcáján van, készítettem ezeket a fotókat a barbie kínálatról. A 2016-os fashionista sorozatból, úgy tűnik csak ezeket hozták Csehországba, is, mint amit hozzánk.










Végül a  negyedik játékboltban(amolyan Skála féle régi típusú nagyáruház) találtam kétféle curvy babát, és két tall barbiet, de mivel csak kettőt tudtam megvenni, ezért erre a kettőre esett a választásom. 



Tetszik nekem ez a mosolygós arcú curvy baba. A régi szőke curvy  babámmal ellentétben ő csak magassarkú cipőt tud hordani, de sajnos csak az újabb fajta cipőket. A fekete Lea arcú ázsiai babának meg olyan pici a lába, hogy ő is csak a saját cipőjét tudja hordani.



A szőke hajú baba ismerkedik az új jövevénnyel

  

Egész jó ruhái vannak! Tudunk csereberélni!
 

Az alsó sorban lévő két babát lehetett még kapni a boltban.


Csak szolidan...

Lássuk közelebbről is a csíkoskát.
 



Első találkozás


 A magassarkú cipő miatt magassabbnak tűnik ez a baba. Sajnos nem áll meg a lábán kitámasztás nélkül, emiatt a szőkének mégis jobban kedvelem a lábát.



   A lányok együtt








Remélem hamarosan sikerül az összes curvy babát megvennem, csak idő kérdése:-)


4 megjegyzés:

olla123 írta...

Wybrałaś piękne lalki! Będziesz z nich miała dużo radości! Sklep ma wielką ofertę! Blisko mnie nie ma tak dobrze zaopatrzonego sklepu, niestety.
Wszystkie trzy panny wyglądają wspaniale!
Pozdrawiam serdecznie!

Nőszirom írta...

Gratulálok a babáidhoz és örülök hogy jó utatok volt. Nekem is tetszenek a curvy babák, már alig várom hogy az izületes megjelenjen nálunk.

csevi írta...

Ohh! Jó édes Prága! 3 évig éltem ott gyerekként. Elég sokat visszajártunk egy egy hétre. De már ez is kimarad. :(
Viszont amint látom azért több a felhozatal mint a mienk.

Boróka írta...

Imádom ezeket a dundi lányokat, szerintem, nekik van a legszebb arcuk! Nekem még ő az, aki nagyon tetszik:

https://timedotcom.files.wordpress.com/2016/01/new-barbie-body-shape-curvy-4.jpg?quality=75&strip=color&w=838

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...