Pinterest

2015. szeptember 26., szombat

Zumbi, egy kis afrikai retro baba

Tegnap egy új jövevény érkezett hozzánk, egy kis retro baba. A változatosság kedvéért most nem barbie, hanem egy 60-as évekbeli Aradeanca gumibaba.

Bemutatkozik:









ZUMBI



Zumbi egy helyes 24 cm magas gumibaba, üreges testtel és fejjel,  tömött gumi karral és lábbal. Testarányaiban egy 3-4 éves néger kislányt formáz. Eredetileg "fűszoknyaszerűséget" és fehér gyöngynyakláncot viselt, de nagy felbontású képet még nem találtam róla csak ezt.  

kép a netről

Hozza az afrikaiak jellegzetességeit, mint nagy száj, kiszélesedő orr. A haja sima, rövid és könnyen fésülhető.

Nagyon örülök, hogy hozzám került, mert nagyon ritka, hogy ilyen régi és egyúttal különleges aradi babákra bukkanjak.

Alább összegyűjtöttem a papusiaradeanca.blogspot.hu blog képei közül azokat a néger babákat amiket a cég az évek alatt kiadott. Hát nem sok, ha azt vesszük.


Betsy

papusiaradeanca.blogspot.hu
papusiaradeanca.blogspot



 



Rica

papusiaradeanca.blogspot





Doriana

papusiaradeanca.blogspot

papusiaradeanca.blogspot

Kizi

papusiaradeanca.blogspot

papusiaradeanca.blogspot




4 megjegyzés:

Ashoka írta...

Cudne wszystkie:)

csevi írta...

No végre hallatod a hangodat! Rég nem írtál. Mond voltál a babakiállításon? Mert én lekéstem a kiállítást nézést is. Azt hittem két hét közbe meg egy.

csevi írta...

No végre, hallani a hangodat! Rég írtál. Mi van a babakiállítással? Voltál? Mert én most nem jelentkeztem, de le is késtem a nézelődést.

Bambuc írta...

Szia Csevi!

Elkezdtem augusztus végétől dolgozni, és mindennap hulla vagyok, nincs türelmem írni. A kiállítást én sem láttam, nyáron sem volt sok időm.

De tartok megint előadást a Babakonferencián október 18-án az American Girl babákról:-)

Kár hogy nem tudtál jönni a babás talira, nem csak barbie gyűjtőket vártunk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...