Pinterest

2015. február 14., szombat

Bébi ruhácska egy Pedigree babának



Biztosan nem sokan tudjátok, de a Pedigree Sindyhez készült egy kis bébi baba. Arra még nem tudtam rájönni, hogy a kislánya-e vagy a testvére, mindenesetre egy kedves gyűjtő ismerősömtől kaptam egyet. Most pedig varrtam neki egy filc ruhát. A könnyebb kezelhetőség miatt patentzáródást kapott. Géppel szegtem el(látszik is), de a többi kézi munka. És a gyapjúfilcet is én festettem Colombus festékkel.



Az utolsó képen látszik leginkább a filc eredeti színe

JA, hogy ez egy kisfiú baba??? Sebaj, én lányos anyuka vagyok:-)))

Na és hogy honnan azonosítottam? Vettem egyszer egy régi típusú Pedigree babakocsit, amire rákerestem, és megtaláltam ezen a dobozon a baba képét.

Pedigree Sindy walk in the park 1982


Angol aukciós képek

Innen már csak idő kérdése volt, hogy mikor lesz nekem is egy belőle. Találtam még egy-két képet hajas babáról is.


Persze nincs márkajelzés rajta, csak egy száma a

tarkóján: 2030

hátán: HONG KONG

8,5 cm magas

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello from Spain: lovely baby. I really like the stroller for the baby. Keep in touch

csevi írta...

Hát ez nagyon édes baba!

Névtelen írta...

Jaj, nagyon édes baba, és a ruha is szuper! Különösen az extrém pici méretre való tekintettel...

Nőszirom írta...

Nekem is nagyon tetszik a baba is, de a pici ruhácska. Látom ezt a patentot még nem szereztem be ilyen szerkezetet, szerinted jól használható érdemes beruházni rá?

Bambuc írta...


Szerintem vegyél!

Én nagyon szeretem a patentokat. Egyszerű felszerelni, csak egy jó kalapács kell. Ezeket örököltem a déditől, de biztos lehet kapni a boltban is. Van olyan kapcsom is, amit bébiruhákra kell szerelni(műanyag), azt is kipróbálom majd.

Régi Barbie és Sindy ruhákon is volt kapocs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...