Pinterest

2014. március 18., kedd

Famosa Cherry babák



Folytatva a sort a spanyol Famosa babáim bemutatásával, engedjétek meg, hogy megismertesselek benneteket, két kis kedves babával, akik CHERRY névre hallgatnak.



Amikor megvettem őket, azt hittem, én naiv, hogy két Barrieguitast(1969)veszek meg, de mikor megjöttek, akkor kiderült, hogy mégsem azok. A különbség a kéztartásukban van, míg a Barriguitas babák mindegyik ujjukat behajlítva tartják, addig a Cherry babák mutató és hüvelykujjukat kinyújtják, vagyis kettőt mutatnak:-) A testük és a fejük egyébként majdnem azonos.

Az INFO POUPÉES című Tuti francia babahatározó oldal segítségével sikerült őket beazonosítanom. Nem győzöm elégszer reklámozni ezt az oldalt, mert nem csak francia vagy spanyol, hanem épp amerikai, ázsiai, ausztrál, stb. babákat is azonosítani lehet a segítségével.

A Cherry babák valamikor a 70-es években készültek. Az eredeti babák mérete 21 cm, az én két kis iker babám azonban 23 cm magas!



Mint a babahatározó honlapról kiderült, a DAYPA cég készített francia piacra Cherry babákat, amik kicsit nagyobbak voltak, mint a spanyol babák.
Készült belőlük kislány és kisfiú is, nekem két kislány van. Amint látjátok a szemük festett, a fejüket billenteni is tudják, és a testrészek kidolgozása is remek.



Egyedül a dús hajat spórolták ki, sajnos, a fejükről:-(




Ezentúl jelölni fogom melyek az én általam készül fotók, és melyeket kölcsönöztem spanyol oldalakról.

A fotók a todocollection.net oldalról valók, ez a kedvenc spanyol aukciós oldalam, ha épp kutatok fotók után.

Ezeket a fotókat találtam a Cherry babákról. Amint látjátok a csíkos ruhácska eredeti.A címkében bele van írva a márkajelzés csakúgy mint a baba nyakában.

FAMOSA
MADE IN SPAIN



Sajnos katalógusfotót nem találtam róluk.
Egyszer egy ilyen vörös hajú babát szeretnék!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...