Pinterest

2013. július 9., kedd

Voilá Florence!



Ezt a kedves arcú Corolle babát szintén a vaterán vettem. A bőre színe, a kis szeme, és az arcformája már az aukciós képen is arra utalt, hogy csakis egy Corolle baba lehet, mégpedig Catherine Refabert tervező babája. Ő 30 éven keresztül volt a Corolle vezető tervezője/designere, a babáit bármikor meg lehet ismerni az arcvonásaikról.

Mikor megérkezett a baba, elkezdtem keresgélni, hogy mi lehet a neve. Egyik francia blogról a másikra jutottam, míg végül megtaláltam azt az oldalt, ahol beszkennelt Corolle katalógusok vannak. Ami árulkodó volt: a frizurája, illetve egy hajpánt, ami eredetileg a fejéhez volt varrva.



Szóval ő Florence jogging 1985-ből, vagyis sportos Florence. Egy kis rózsaszín ruhácskában érkezett, sajnos nincs meg a katalógusban látott rózsaszín szabadidőruhája és kistáskája. 42 cm magas.
Van belőle többféle, amint a fenti képen látható!

Ilyen dobozban



és doboz nélkül eredeti ruhában



A teste aránylag puhára van tömve, a feje, karja, lába is puha műanyagból van, kisebb gyerekeknek szánt baba. A Corolle cég régen is híres volt arról, hogy minőségi, gyerekbarát anyagokból készített babákat. Az oldalukon nem véletlenül vannak életkor szerint beosztva a babák: puha ölelgetni valók a piciknek, puhatestű hajasbabák a totyogóknak, öltöztetős babák a nagyobbaknak. A Florence típusú babákat 3 éves kortól ajánlják.



Azt már csak szomorúan említem meg, hogy a múlt heti gyerekcsoportomból, akiknek a babamúzeumban tartottam tárlatvezetést és foglalkozást, EGYIK kislány sem emelte fel a kezét, arra a kérdésre válaszolva, hogy: ki szokott babázni otthon?

Ettől függetlenül, a 8(!) éves kislányok majd kitépték a kezemből a Disney Rapunzel babámat:-))))

Visszatérve az én Florence babámra:



Szerintem nagyon helyes arca van, profilból is.



Ha feltűzöm a frufruját, még aranyosabb



Mit mondjak, Lili ezzel a babával sem játszik, de legalább nem mondja, hogy csúnya:-))))))))))

2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Ó, hát erre a babára tényleg nem lehet mondani, hogy csúnya! :) Nagyon tündéri baba!

Bambuc írta...

Ugye???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...