Pinterest

2012. május 2., szerda

Ken egyenesen a 70-es évekből

Nagyon szeretem ezeket a régi Ken babákat, annyira helyesek egyesek. Például még nem volt olyan nyálas, mint manapság, hanem igazán férfias. Épp egy ilyet sikerült vennem a minap. Egyszer már lemaradtam róla, mert valaki lecsapta előlem, de most megvettem.

A háta mögött egy 1968-as barbie tároló doboz látható, amit ugyanattól a kedves eladótól vettem, neki tényleg vannak különleges dolgai. Szóval utánanéztem itt, vajon melyik Ken lehet, hát valamelyik e közül a kettő közül: Montgomery Ward's Ken 1974-76 vagy Ken Mod Hair 1973-1975.
A bal farpofáján a felirat:

© 1968
Mattel, Inc.
U.S. & For. PAT'D.
Other Pats.
Pending
Hong Kong.

Most hogy már szinte nyár van, fürdőruhát kell készítenem a babáknak,a fiúknak is. Ez a baba piros fürdőgatyát hord eredetileg. Vicces hogy még horgolt férfi fürdőruhát is láttam már egy magazinban. De miért is ne?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...