Pinterest

2012. január 19., csütörtök

Li'l Miss Mermaid, éneklő sellő



Megérkezett egy újabb sellő babám, egy 1991-es Mattel Li'l Miss Mermaid baba. Ha megnyomjuk a testét, énekel, és ha hideg vízbe tesszük, akkor megváltozik a ruhájának a színe.

Vettem bele egy elemet, mert az nem volt itthon, és akkor még nem tudtam, hogyan is fog énekelni. Nem találtam rajta semmilyen gombot. Az elemet a koronájába kell tenni, vagyis a fejébe, és felül van a hangszórója. Ötletes. Végül az ebay-en találtam egy leírást róla. Egyébként már készültem elvinni egy szerelőhöz, csak épp zárva volt. Nagyot nézett volna, ha megjelenek nála egy babával:-)) Már volt, hoyg egy Barbie autót akartam nála megjavíttatni, de végül nem vittem el.

Kár, hogy a nagybátyám már nem él, ő mindent meg tudott javítani, és csak nevetne egy nagyot ha egy babát vinnék hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...