Pinterest

2017. november 12., vasárnap

Lucy, a klón


Defa Lucy sellő

 Igazából sosem rajongtam a Defa Lucy babákért, egészen addig, amíg el nem kezdtem olvasni a A látszaton túl című fotóregényt Boróka blogján, amiben csak Defa Lucy és Kevin babák szerepeltek. Annyira megtetszett a sztori és a baba is, hogy elkezdtem keresgélni a neten egy helyes Lucy babát. A vörös hajú sellőt néztem ki, de eddig dehol sem láttam, sem újan, sem használtan. Vagy két hete azonban sikerült kikérnem egy csomagból és íme most bemutatom. Annyira szép!

Vaku nélküli kép
Hát a lábaival azért még nem vagyok kibékülve, eléggé alultáplált szegény. A szoknyáját is csak félve meri felhúzni. A legtöbb kritika pont emiatt éri a babát. Hiába pattintós  a lába, ha úgy néz ki, mint egy anorexiás! Hát igen, a minősége nem túl jó, legalábbis a régi típusoknak. 


Bezzeg egy barbie testtel mennyivel szebb lenne! Ez a szőke fej egyébként nem egy Lucy, hanem egy Lucy klón babájé!!!  Ilyen, ha a klónt is klónozzák:-))))))))))

 Van egy barna hajú Lucy  klónom is.


Az egyszerűség kedvéért mindegyiknek ugyanolyan kék szeme van. Ilyet nyomott a szitázógép, na!



Amint látjátok elképesztő mennyiségű, sűrűn tűzött élénkvörös, selymes haja van. Jól lehet fésülni, fonogatni.


Eredetileg így nézett ki. A ruhája is megvan, kifordítós, de elég gyatra minőség.


Nem mondom, hogy elkezdek Defa Lucyt gyűjteni, de azért van egy-két kedvenc darabom belőle.

Lucy kívánságlista:

Defa Lucy AA, csak Amerikában kapható

Természetesen barna szeme van


Sötétbőrű Kevin, vörös hajjal!
Muszlimok számára készített Defa Lucy. Annyira szeretném!

Muszlim Defa Lucy

2 megjegyzés:

Boróka írta...

Na, most ezzel felcsigáztál!!! :-) Amúgy is igértem, hogy majd télen folytatom a sztorit, de azóta annyi minden történt, hogy már másfelé gondolkodtam, viszont most olyan jó volt olvasni a posztod (és nem magam miatt, bár jólesett, nagyon szépen köszönöm!!!!), hogy azt hiszem előveszem őket és betartom a szavam. Remélem, az egészségi állapotom is engedi majd, mert ez volt a legfőbb oka, hogy nem posztoltam már jóideje.
Amúgy tényleg durva micsoda teste van ennek a sellő Lucy-nek, mivel az enyém teljesen más, azaz a régi barbie teste van, ahol "húsos" a comb, a derék karcsú és forgatható. Ettől függetlenül nagyon tetszik ez a vörös hajzuhatag, csodásan áll neki! Igazán sajnálom, hogy nálunk nincs akkora választék belőle, és hogy a pasiból sincs...

柯黛云 írta...

Jó kis poszt, de az egész blog tetszik, követem egy ideje. :) Lucy-hez kapcsolódva, kiderült, hogy nekem is van egy klónom, még a Tesco-ban vettem pár évvel ezelőtt (Sparkle & Glitz néven futott), tényleg hasonlít rá az arca. Múltkor pedig a Budapest China Martban találtam egy újfajta Defa Kevint, így néz ki: https://toy.babybrick.ru/imgtoy/a3/defatoys-df8336_0.jpg csak fehér a doboza. De egyből megtetszett, hogy szemüveges, nem is láttam még ilyen babát. Kenből persze biztos van, csak nem annyira figyeltem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...