Pinterest

2017. augusztus 13., vasárnap

Götz Golka afrikai baba


Igazából már nem is tudom miért adtam el a Sylvia Natterer által tervezett Götz Minouche babámat. Talán mert "nem játszottam" vele és a gyűjtő aki megvette, sokkal jobban örült neki, mint én... Valahogy így lehetett.

Ő már másnál lakik.
Mikor megláttam a vaterán ezt a néger kisfiút, nem tudtam neki  ellenállni.
Olyan szomorú tekintete van, mintha azt mondaná, fogadj örökbe.



Kisebb kutatásba kezdtem, ki is lehet és pontosan mikor is készült. Erre akadtam:

Ami biztos, hogy egy Götz hármas szett egyik tagja. A neve: GOLKA

1995-ben  készült a sorozat, limitált példányszámban. Tervezője Sylvia Natterer.

Magasssága: 36 cm(15")

Götz 1995 katalógus Kitti gyűjteményéből




 A teste olyan mint a Minouche és a hasonló Götz babáknak

  


 



Hogy a két keze miért asszimetrikus, ne kérdezzétek, még nem jöttem rá.

A tarkóján ott van SN monogram, ami alapján be lehet azonosítani a tervezőt. 

Ezeket a fotókat pedig a neten találtam róla

Ginka(lány), Golka(fiú) és Kimba(kicsi)  
Afrikában készült ruhában vannak, még nem tudtam biztosan beazonosítani, melyik népcsoport hord ilyet.

Infó innen.

A lányt Ginkának, a kicsit Kimbának hívják.










Tervbe vettem a szett többi tagjának begyűjtését is :-)


További Götz Sylvia Natterer babák ezen a blogon









1 megjegyzés:

Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka írta...

All three dolls worth having! :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...