Pinterest

2017. május 15., hétfő

Aranyhaj 2 x

Ha még emlékeztek, vettem egy nagyon kócos Animator's Aranyhajat, amit jó pár órán át fésültem hogy emberi kinézete legyen.

Ilyen volt,




ilyen lett




A haja NAGYON DÚS, még vágnom is kellett belőle, de így is maradt rengeteg.

A múlt hét végén mindkét napon babaruha börzén voltam, ahol többek között babákat is árultak. Ott láttam meg a második Aranyhaj babámat, potom 3500 Ft-ért(!), hát gyorsan meg is vettem. A haja kicsit volt csak kócos, de a sarkán van két kis olvadás folt. Cipőben nem látszik.

Ilyen volt mikor hazahoztam,



ilyen lett mosdás után


A lányok együtt is nagyon jól mutatnak.





A szájuk más színű és a bugyijuk is. A második Aranyhajnak kicsit kevesebb, de selymesebb a haja.





Ha jönne még egy harmadik, azt se  bánnám:-))))))))))))

A kis Elsa csak hab volt a tortán.



A barátait is szívesen látom a csapatban.

6 megjegyzés:

Boróka írta...

Gyönyörűen rendbe hoztad az első haját, le a kalappal! Tündériek mindketten, csak imádni lehet őket! :-)

Névtelen írta...

Nagyon bájosak! Ilyenek voltak "eredetileg": https://c2.staticflickr.com/8/7194/6861019001_a442104eef_b.jpg
Nekem a hálóinges (?) tetszik a legjobban! Büszke lehetsz rájuk! :)

olla123 írta...

Śliczne te laleczki a ich włosy są piękne! Gratuluję zakupu tych lalek i pozdrawiam serdecznie!

Ashoka írta...

Uwielbiam te piegi, piękne są:))

Bambuc írta...

Thank you Olla and Ashoka!

Hegemony77 írta...

Már nagyon vártam hogy megmutasd milyen lett Aranyhaj haja. Csodaszép lett! Szuper ügyes vagy! És köszi hogy megmutattad, hogyan lehet megmenteni a kócos babahajakat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...