Pinterest

2015. április 17., péntek

Szülinapi torta

Íme életem első és egyben utolsó babás szülinapi tortája. Tegnap egész nap ezt sütöttem, ma készült a ruhája cukormázból. Kész vagyok, többet ne vállalok ilyet!!!

Howleent már egy hónapja megvettem, eddig dugdosnom kellett a gyerek elől, most végre megkapja, ez az egyik szülinapi ajándéka. Az éneklő Kira popsztár barbie babának, amit  4 hónapja vettem, már valószínűleg nem fog annyira örülni. Hiába, gyorsan változik az ízlése. Most a  Monsterek vannak soron.








Van még mit fejlődnöm a tortakészítésben. Ahol odaragasztottam vízzel a cukormázt, ott fényes maradt a felület, mint  a technokol, ki látott már ilyet???

9 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Ügyes vagy, szép lett. Boldog születésnapot a gyermeknek.

csevi írta...

Csőbe húztad a lábát? Csínján kell bánni a késsel akkor. Ez jól sikerült. Mi a töltelék?

Bambuc írta...

A testét fóliába csavartam, és beletettem egy kartonhengerbe. Felvágás előtt persze kivettük a babát és a hengert.
4 piskótát sütöttem, félbevágtam őket hosszába, amíg jutott, addig főzött csokikrém volt a rétegek között, ahova nem, oda ribizlilekvár került.

Finom volt, de ha azt mondom mindegyik piskóta egyenként 6 tojásból készült, ami ugye összesen 24 db tojás + 4 db a krémhez, gondolhatod milyen tömény lett. Jövőre diétás süti lesz.

Bambuc írta...

Köszönjük a dicséretet a szülinapos nevében.

Névtelen írta...

Jaj de nagyszerű! SZuperjól sikerült! Boldog szülinapot a kis hercegnőnek! :)

Tristen írta...

Őrületjó!! Boldog szülinapot a lánykádnak :)

Orsi írta...

Szerintem nagyon jól sikerült a tortád. Ügyes vagy :) Tudom már egy hete volt de Isten éltesse a kislányod sokáig :)

Ashoka írta...

Świetny:)

Boróka írta...

Ebben van munka rendesen, le a kalappal!!! Képzelem, mennyire örült neki a lányka! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...