Pinterest

2015. február 24., kedd

Rapunzel, a mozgékony

Nem hiába, Rapunzel az egyik kedvencem a Disney meseszereplők között. Az a hosszú szőke haj!

Van is belőle kettő. Itt az egyik, de őt, azt hiszem egyszer már bemutattam.

Disney Store Rapunzel



A sima Mattel változat nem igazán tetszett sosem, pedig volt szerencsém találkozni vele a kislányom ovijában. Talán a teste, ami más volt, olyan kislányos. Nemhiába a filmben is épp csak kilépett a serdülőkorból. Szóval mikor megláttam ezt a minden ízében, ízületében mozgékony Mattel Rapunzelt a vaterán, úgy döntöttem, megveszem.

Mattel Pose and Style Rapunzel 2012



Amint látjátok, a testén a ruha gyárilag formázott, ami ebben az esetben nem baj, mert valószínűleg a kislányom fog vele a legtöbbet játszani, és ő utál öltöztetni.



A haját, a két fonat segítségével lehet formázni. (ugyebár ezért style), bár ahogy olvastam felnőtteknek csak-csak megy, de a gyerekeknek nehéz követni a képleírást. A hajfonatokba drót van belevezetve.

Beastsbelle-nek, a Never Grow Up blog írójának van ilyen babája, nála megnézhetitek a dobozhoz csatolt hajformázó leírást a blog nevére kattintva.

Az én babám talán már a héten megérkezik, akkor mutatok majd róla képeket. Addig is ezekben gyönyörködöm,





aliexpress.com

és várom, hogy megnőjön a hajam:-) Még van rá jó 40 évem, igaz? ;-)

Akinek megtetszett ez a baba ITT IS LEHET EGYET kapni a Jófogáson 2000 FT-ért.

1 megjegyzés:

Ashoka írta...

Też lubię Roszpunkę - bardzo urokliwa panna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...